day dreamin' series of niral gece

"Eskiden anlatırlardı, Odelon adında bir adamın hikayesini. O zamanlar pek dinlememiştim açıkçası ve nedeni kuzeylileri çok sevmediğimden ya da artık amcalarımın hikayelerini dinlemekten bıktığımdan olabilir.

Ama bu gece herşey tam tersine döndü. Hikayedeki adamı karşımda görüyorum. Ben Odelon'un ismini hatırlamadığım hikayesinde rol alıyorum. Sevinçle koşturmak istiyorum ortalıkta, gördüklerime selam verirken içten içe bir hikayenin içinde yaşamak nasıl bir şey diye sormak istiyorum hepsine. En güzeli de hareketlerime çok dikkat etmem gerkemiyor. Çünkü hatırladığım kadarıyla çok belirgin bir rolüm yok. Bu yüzden sanki buralar hep benim olabilir gibi hissediyorum. Bir yandan da yazara seslenmek, garip isteklerde bulunmak istiyorum. Ama tüm detayları hatırlamadığımdan keşfetmenin eğlencesiyle doluyorum. Sanırım bu yaşayabileceğim en eğlenceli gece.

İnsanlarla konuşmak harika bir deneyim benim için artık. Sıkılgan olduğum, nefret ettiğim insanları yetiştiren dünyadan uzakta, başka bir yerdeyim artık. Benden daha çok bu durumun farkında olan birini bulup, sınırlarımı öğrenmeliyim. Aslında herşeyi öğrenmeliyim ve denemeliyim. Masalın içinde yuvarlanıyorum ve gerçekten eğleniyorum."

- Niral Gece