dotaryan

Farkındayım, konuşmaya başlamak için çok geç. Ne kadar çok konuştuğumu bana söylemene de gerek yok. Yazabildiğim zamanlar inan bana ağzım daha anlamlı çalışıyor. Sonu görünmeyen dağlarda benim için üzüldüklerini hissedebiliyorum. Ama bunun buralarda pek bir anlamı olduğunu sanmıyorum. Peki ormanda bir ağaç düşerse ve kimse bunu görmezse yine de düşmüş sayılır mı? Evet, hayatın anlamını yakalamaya çalıştığım 3-5 andan birinde sevildiğimi hissetmek istediğimi biliyorum. Dünya'nın en başarılı, en yakışıklı ve en iyi adamı her zaman başkasıdır. Bu bağlamda beklentileri karşılamaya çalışmak genellikle saçmalıktan ibarettir. Sadece kendin olmaya çalışmaktan ve hayallerini yakalamaya çalışmaktan başka bir çaren yok. Umutsuz olduğum anlar olduğunu hissediyorum ve bunu gidermek için deneyebileceğim çok az şey var. Sabretmek ve ne geleceğini görmeyi beklemek her zaman yapabileceğim bir şey değil. Yine de tüm akışın arasında, az da olsa rastlasaydım dediğim hisler yok değil.